۹ پاسخ

من هیچی نمیدم و واقعاااا خیلیییی راضیم دکتر گفت هیچی نده بچت عادت میکنه و الانم بدون دارو خوبه فقط قبلو بعد شیر ماساژ فراااوووون میدم

کولیک پدیا بستم خوبه

اینفاکول بگیر

کولیکز.
وله گرایپ واتر فره قشنه.

کولیکِز

بقول من اکی کولیک پدیا بست بسنه بوی عالیه...من واقعا نتیجه دا بو کنیشککم

پدی لاکت
پدیا بست

کولیکید کولیکیز اینفاکول فاموتدین بی بی کر پدی لاکت

اینو میدم خوبه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🎀 آنیا 🎀 مامان 🎀 آنیا 🎀 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی