۱ پاسخ

من به دخترم ببلاک میدم عزیزم خوب بود
اگه بچه ات شکمش چندبار در روز داره آپتامیل
ولی اگه هر دوسه روز شکمش کار می‌کنه ببلاک

سوال های مرتبط

مامان ثنا
1404/11/30 مامان ثنا 1404/11/30 ۳ ماهگی
مامان غزل 💖و رضا💙 مامان غزل 💖و رضا💙 هفته بیست‌وششم بارداری