خانما علامت سرما خوردگی تو نوزادا چیه؟۵

۲ پاسخ

دختر من تب کرد بعد سرفه میکرد

بچه های من عطسه میزنن و بعدم تب میکنن..اینا علایم اولیه اس..سرفه و آبریزش بینی کشیدن گوش ها هم ببعدشه

سوال های مرتبط

مامان آقا مهدیار جون مامان آقا مهدیار جون ۴ ماهگی
مامان آیدین🩵👼 مامان آیدین🩵👼 ۵ ماهگی
مامان ادرینا،کیانا مامان ادرینا،کیانا ۸ ماهگی
مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی