سلام پسرم آبریزش بینی داره چیکارکنم

۳ پاسخ

من نئوتادین میدم

باید ببینی ابریزشش از چیه،حساسیت یا سرماخوردگی

دوتا دکتر به من گفتن ابریزش رو دارو نده که بند بیاد،اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان رضاو رادمهر مامان رضاو رادمهر ۲ سالگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ سالگی