از واجبات سیسمونی 😍😂

تصویر
۸ پاسخ

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

من کپی همینو سبز زیتونی مانند گرفتم برای پسرم سال بد بپوشه😍😍👼🏻

آره واقعا

منم چندتای ازش گرفتم

والا ما ک اصلا سرما نداریم ک بخوام بگیرم ولی مبارک باشه خیلی نازه🥰

لباس ها رو چه سایزی گرفتید ؟

چند گرفتی

منم قرمز خریدم♥️❤️

سوال های مرتبط