آزمایش گلوکز باید بیمارستان دولتی بدیم یا آزاد؟

۴ پاسخ

میشه راجبه ازمایش گلوکز زیاد توضیح بدین من چیزی نمیدونم

هفته ۲۴ باید بدیم اینو

همه آزمایشگاها انجام میدن
چه دولتی چه خصوصی

ازمایش ازاد

سوال های مرتبط

مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🤎بارانا🤎 مامان 🤎بارانا🤎 ۶ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۷ ماهگی
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی