این قطره برا افزایش شیر خوبه مشکلی که نداره؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

ن عالیه من هرروزمیخورم

من کپسولشو میخوره عالیه

نه خوبه من میخورم

عزیزم طعمش خوبه منم بگیرم بخورم؟
آخه قرصشو دارم بو میده نمیتونم بخورم

مرسی که گفتین

منم بگیرم خوبه نه

از قطره شیر افزا نتیجه یی ندیدم

اینم خوردم نتیجه یی ندیدم

من کپسول شو میخورم

قرص لاکتاول هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان اِلارا مامان اِلارا ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان مرسانا 👼 مامان مرسانا 👼 ۶ ماهگی