۵ پاسخ

من ۱ به ۳۴۴ بودم دکترم کواد مارکر نوشت، اما گفت در مجموع خوبی

باید سلفری بدی عزیزم ولی نگران نباش
من ۱ به ۶۶۰ بود سلفری دادم

عکسشو بده از ازمایشت

ان تی تازه دادی؟؟؟؟

عالیه

سوال های مرتبط

مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی
مامان نون خامه ای💙 مامان نون خامه ای💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسملی و دخمل💗 مامان پسملی و دخمل💗 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان برنا👶🌱 مامان برنا👶🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان برنا👶🌱 مامان برنا👶🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری