۲ پاسخ

دکترم گفت خیلی خوبه ولی باید دومیل بدی یعنی دوتا قطره چکون

اره خیلی خوشمزس و بچه ها دوس دارن

سوال های مرتبط

مامان 𝕒 𝕣 𝕕 𝔸🐣♥️ مامان 𝕒 𝕣 𝕕 𝔸🐣♥️ ۱۳ ماهگی