سلام بچه ام زیاد تب داره باید چکار کنم

۴ پاسخ

سرکه و حنا قاطی کنید کف پاش بزنید
سرکه ی طبیعی نه از این سرکه بازاریا

اول بهش استامینوفن بده
بعد پنج ده دقیقه تنشویه کن
میتونی گل ختمی دم کنی ،تفالش بزاری زیر بغلش
شکمش و...
پیازم بزاری کف پاش

پیاز حلقه حلقه کن بذار کف پاش و جوراب بپوشون....استامینوفن دو برابر وزنش بهش بده .مثلا اگه ۱۰ کیلوعه ۲۰ قطره بهش بده .صورتش رو با آب ولرم بشور

استامینوفن بده پاشویه کن‌

سوال های مرتبط

مامان عبدالحسین مامان عبدالحسین ۱۷ ماهگی
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری