۴ پاسخ

باتوجه به هماتومی که میگی بزرگه حتما استراحت کن

منم همینطور

طبیعی هست اگر سنو دادی و مشکلی نبوده استراحت کن فقط

منم همینطور عزیزم اگر شدید نیست طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته چهاردهم بارداری
مامان حسبی الله🫀 مامان حسبی الله🫀 هفته شانزدهم بارداری
مامان زندگی مامان💙 مامان زندگی مامان💙 ۴ ماهگی