خانوما ۶ هفته هستم گاهی دل درد پریودی میگیرم شما اینجوری بودین علتش چیه

۵ پاسخ

وای منم اولش وحشتناک داشتم از این دردا

اره منم اینجوریم درد دارم طبیعیه

طبیعیه منم گاهی دارم

اره گلم توی سه ماه اول این دردا طبیعیه منم داشتم الان دیگه ندارم

اگه لکه بینی یا خونریزی نداری طبیعیه.

سوال های مرتبط