۷ پاسخ

یکی از قلو ها ۱۱ هفته و ۶ روز بود یکیش هم ۱۲ هفته به تاریخ انتی

مال من تو تشکیل قلب یدونه بود یهو تو انتی گفت دو قلوان

قلب جنینم ۱۷۱ بود بنظرتون دختره یاپسر

خانوما من الان شیش هفته چهارروزم تا شنبه میشم هفت هفته دوروز قصددارم شنبه برای تشکیل قلب برم ب نظرتون خوب زودنیست

من هفته ۵ رفتم سونو شکمی گفت یکی قلبش تشکیل نشده برو ۱۰ روز دیگه حالا امروز رفتم واژینال گفت دوقلو باز قلب ندارن باید سقط بشه

موقع سونو تشکیل قلب معمولا ۷یا۸ هفته

همون سونو تشکیل قلب بهت میگه عزیزممم

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری
مامان آریا وتودلی💙💙 مامان آریا وتودلی💙💙 هفته نهم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان بچهههه مامان مامان بچهههه مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وسوم بارداری