ازمایش ان تی من مشکلی داره ؟

تصویر
۶ پاسخ

سلام چیشد سلفری رفتید یا نرمال بود اخه منم ازمایشم مثل مال شماس

عزیزم مشکلی نداره ازمایشت نرماله انتی زیر ۳ کاملا نرمال و کم خطره و نیاز به ازمایش اضافی نداری

دکترا حساسند ریسک زیر ۱۵۰۰ سلفری میگیرن
برا شما یک به ۷۰۰ زده
نگران نباش خوبه

جدیدن دکترا میفرستن سلفری گلم نگران نباش

همه چی خوبه خداروشکر

ممنون میشم با دقت ببینید و اگه سر در میارید جواب بدین دو تا عکسه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۶ ماهگی
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی