سلام دوستان ان تی من مشکلی داره?

تصویر
۸ پاسخ

سلفری بده بهتره

ولی ۹۹ درصد سالمن این آزمایشها ناراحت نباش من کلی راجعبش تحقیق کردم خیلیهاهم نرفتن سلفری و آزمایش دوم و تکرارکردن

انشاله ک سالمه اگه بودجه ات میرسه حتما انجام بده خواهرمنم انجام داده هنوز جوتبش نیومده

نه هیچ مشکلی نداره

بخاطر pappشاید بفرستت سلفری
ولی ریسکا خوبه ریسک نداری
جواب سلفری هم خوب میشه گلم

نه خوبه
ولی دکترت احتمالا واست سلفری بنویسه،❤️

نه سلفری ام نمیخاد بدی.

سلام دوستای عزیز گروه زدیم روبیکا
اقدامی ها و باردارا خانمای باتجربه
ب این آیدی پیام بدین لینک بدم🥰💕
@Yasmn___1382

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلیم🥹 مامان تو دلیم🥹 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سه بچه 🥰 مامان سه بچه 🥰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🍒آراد🍒 مامان 🍒آراد🍒 ۲ ماهگی
مامان ستایش.ماهلین مامان ستایش.ماهلین ۴ ماهگی
مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد