دوستان الان ان تی و غربالگری مشکلی نداره

تصویر
۵ پاسخ

همچی نرماله چشمت روشن

اینجا عزیزم کسی سر در نمیاره اینک چی خوبه چی خوب نیس خودت میزدی گوگل ترجمه می‌کرد برات ازمایشتو میدید به دکترت نشون میدادی ولی سونو ک نشون داد خوب خدارشکر طول سرویکست هم ۳۸ یکم مراقبت کن ک کمتر نشه همون بمونه

نه عزیزم خوبه همه چی.جنسیت رو حدس زد؟

مشکلی نداره عزیزم😍♥️

اینم آزمایش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ارغوان والینا مامان ارغوان والینا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلیم🥹 مامان تو دلیم🥹 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عدسی مامان عدسی روزهای ابتدایی تولد
مامان سه بچه 🥰 مامان سه بچه 🥰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان نوتلا🧸🩵 مامان مامان نوتلا🧸🩵 هفته بیست‌وششم بارداری