۵ پاسخ

من خیلی وقته میدم

من از ۶ ماهگی دادم شما چرا ندادی

بخارپز کن بده دستش بخوره
یا توی قاطی پلو

من لوبیا سبز رو از هفت ماهگی دادم .وقتی پخت میکسش کن همین

من که از ماه پیش دادم
مث لوبیا پلو
توی سوپ

سوال های مرتبط

مامان 👼Aysa💕🧸 مامان 👼Aysa💕🧸 ۱ سالگی
مامان آرام👫آراد مامان آرام👫آراد ۱ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۱۷ ماهگی
مامان هایلین
سحر مامان هایلین سحر ۱ سالگی
مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی