۳ پاسخ

عنبر نسا عالیه

انشالله خیره عزیزم

حتمن اقدام کن ب درمان عفونتت .چون اگر باردار ام بشی احتمال سقطش هست .عین من خودم .من عفونتم سه برابر ادم معمولیی بود .الان تحت درمانم خبلب بهتر شدم

سوال های مرتبط

مامان شاهان گل پسرمون مامان شاهان گل پسرمون روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته پنجم بارداری