خانما اولین سونو کی میزن؟

۶ پاسخ

بنظر من اول بتا رو همیشه چک کن وقتی ب ۶ هزار رسید برو برای سونو مطمئنن ساک و جنین هست اما صدای قلب رو بخوای بری از گهواره ۹ هفته ک بشی

راست میگن زود نرو منم الان رفتم خداروشکر همه چیزش خوب بود انشاالله از شمام صحیح سالم باشه

بین7تا8هفته برای صدای قلبش زودبری ممکنه تشکیل نشده باشه

من ۶,هفته رفتم تشکیل نشده بود
۸هفته اینا برو

سلام عزیزم سوال منم هست نمیدونم کی برم دیروز یکم لک دیدم ترسیدم

زود نرو اصلا
۸ هفته برو انشاالله ک خیره همه چیز

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عشق من مامان عشق من هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فنقل❄️🧸 مامان فنقل❄️🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان انبه🥭 مامان انبه🥭 هفته نوزدهم بارداری
مامان نیک💙🍼 مامان نیک💙🍼 هفته سی‌ودوم بارداری