اگر بتا بدیم مثبت بشه اولین سونو رو کی میرن؟

۳ پاسخ

اگه دردزیادوغیرقابل تحمل ولک بینی نداری تاهشت هفته لازم نیست

برا اینکه خیاات راحت بشه ۵ هفته باید بری سونو که بررسی بشه ساک و کیسه زرده

۸هفته کامل اولین سونو باید بری

سوال های مرتبط

مامان نیک💙🍼 مامان نیک💙🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته پنجم بارداری
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجو🥹🩷🍼 مامان جوجو🥹🩷🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری