۵ پاسخ

ازمایشگاه اکسیر با بیمه تکمیلی من بردم چکاپ کامل ۳۵۰ مابدتفاوتشو‌ دادیم. ازادش انگاری یک و خورده ای اینا میشه

من امروز بردم ۹۸۰

مگه یکسالگی آزمایش داره؟

عزیزم ی برنامه دارم داریک ی نفر کم دارم میتونی برام بزنی نفری ۱۰۵ میده

من دادم با بیمه ۱۱۰۰

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۱ سالگی
مامان رادین 💙 مامان رادین 💙 ۱۴ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم قصد بارداری