سلام مامانا لکه بینی بعد تشکیل قلب ضرر نداره؟؟؟

۲ پاسخ

کلا لکه بینی خوب نیست،۳ ماه اول چون جفت ضعیفه اکثرا این مسائل اتفاق می افته، واسه همین باید استراحت کرد، اگه لکه بینی داری به دکترت بگو بهت شیاف میده

اگه تو سنو کردی چیزی نبوده نه فقط استراحت کن ب دکترت بگو شیاف بده

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معراج و سراج مامان معراج و سراج هفته سی‌وهفتم بارداری