خانومایی ک واکسن آنفولانزا زدین بدش بدن درد داشتین

۷ پاسخ

نه بدن درد اصلا نداره فقط بعدش جای امپول روی دست درد میکنه

نه اصن درد نداره

نه نداشتم

نههههه فقط جای امپولم یه کم درد گرفت تا یه روز

ن نداشتم

نه اصلا

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی