۳ پاسخ

اصلا کمپرس سرد نذار فردا گرم بذار براش

اره ولی بیشتر چپو بذار.

بیشتر پای چپ اذیت میکنه

سوال های مرتبط

مامان ویهان (。◕‿◕。) مامان ویهان (。◕‿◕。) ۷ ماهگی
مامان کوچولوکم مامان کوچولوکم ۱۰ ماهگی