مامانا برای رفلاکس به بچه هاتون چه دارویی میدین ؟

۳ پاسخ

من شربت فاموتیدین میدم

قطره کولیک از خارجیه خیلی خوبه

پودر اس امپرازول
شربت دمپریدون

سوال های مرتبط

مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۲ ماهگی
مامان النا🧚‍♀️ مامان النا🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی