فقط فقط روتفلور بدین ؛ عاااااالیه . من راحت شدم الحمدالله .
ساشه اس امپرازول 5
دومپریدون و امپرازول آب رو آتیش بود گرون هستن و نایاب ولی خیلی خوب بهترین دکتر اصفهان فوق تخصص نوزادان نوشت برای بچم ولی شما برو دکتر ممکنه رفلاکس نباشه تنگی روده یا معده باشه بچه من تنگی معده هم داره وقتی شیر میخوره نمیتونه هضم کنه
من بردک دکتر دیشب
گفت قطره های کولیکش رو بده تا ۵ روز اگه رفلاکسش بهتر شد که هیچی اگه نشد یه دارو دست ساز بهم گفته از داروخونه بگیرم بهش بدم
من فقط فاموتیدین میدم.ولی میخام برم دکتر چون حس میکنم تاثیری نداره هی از خواب میپره.خوابش عمیق نمیشه
مشکل منم هس🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.