۱۰ پاسخ

اگ ب جنسیت اسمی نگانمیکنی یارا قشنگه

اسمش قشنگه اما به یسنا نمیاد یسنا مگه قرآنی نیست؟

منم قراره اسم دخترمو بذارم آریانا😍

دایانا
نادیا
دیانا
حسنا

منم اسم دخترم اریانا انتخاب کردم😍

ن بهم نمیان اصلا

دیانا هم قشنگه

خوبه ولی ب یسنا نمیاد که

منم از اسم اریانا خوشم اومد
ولی شوهرم میگ نه
قشنگه
ولی ب یسنا ترکیبیش زیادنمیاد

منم واسه دختر دومم اسم آریانا انتخاب کردیم😍😁

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان یسرا مامان یسرا ۵ ماهگی