خانوما شما هم گاهی احساس پریودی دارین؟؟

۴ پاسخ

اره من دقیقا روزی ک وارد هشت ماه شدم از دل درد کمر درد داشتم میمردم حتی رفتم بیمارستان معاینه هم کردن بعدش از دکترم پرسیدم گف این ماه لگن جا باز می‌کنه عادیه درد پریودی

اره ولله گفتی

من تازه داره شروع میش روزی ۵ دقیقه میگیره ول میکنه ولی بیشتر لگن درد و پا درد امون بریده😔

من اون روزى كه وارد ٨ ماه شدم دوبار دل درد پريودى داشتم ولى ديگه ندارم
فقط لگن درد و واژن درد دارم

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ستاره7سال وسهیل مامان ستاره7سال وسهیل ۱۱ ماهگی
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۹ ماهگی