مامانای هفته ۳۳
شما هم گاهی درد پریودی دارین؟

۶ پاسخ

آره عزیزم
نمیدونم خاطر عفونته یاکار کردن و سرپا موندن 😬

من داشتم رفتم دکتر گفت عفونت داری دارو استفاده کردم خوب شدم

آره من داشتم

آره منم دارم

اره گاهی دارم خفیف

اره من وقتی راه میرم دارم

سوال های مرتبط