خانمها ماما ها می‌توانند آمپول آزادسازی بنویسند؟

۵ پاسخ

برو پیش الناز سادات اکبرزاده خیلی خوبه و وقت می‌ذاره برات و پیگرته.من هر دفعه میرفتم ۲۰ دقیقه باهام صحبت میکرد.موقع بچه اولم هر متخصصی میرفتم باردار نمی‌شدم بعد دوسالونیم اقدام باردار شدم.وقتی رفتم پیش این سه ماه بعدش باردار شدم

پیش کدوم ماما میخوای بری؟

اگ اندازه فولیکولات مشکل داره باید بحز ازادسازی امپول دیگه ای هم استفاده کنی

بنظرم اصلاپیش ماما نرو، من طبق تجربه ای که دارم بهت میگم، فقط برو پیش متخصص، من همش پیش بهترین ماما شهرمون میرفتم اصلا بی فایده، تااین باراخر رفتم پیش متخصص زنان خیلی تغییرکردم، بعدحتی بری پیش متخصص برات داروبابیمه ت مینویسه به صرفه تره خب

آره ولی همون آزاد حساب میشه

سوال های مرتبط

چشم انتظار🥺 چشم انتظار🥺 قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان ماهورمهیار🩷🩵 مامان ماهورمهیار🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد