بچه ها آمپول منوتروپین همون آزادسازی هستش

تصویر
۷ پاسخ

نه تحریک فولیکول هس به رشد برسه

زمان تزریق مهمه صبح باشه یا شب فرقی نمی‌کنه

برا رشد فولیکوله.حتما همون روزی که گفته استفاده کن .بعد که روز 12رفتی سونو اگه لازم باشه بهت ازاد سازی میده

برای رشد فولیکول هس

بله آزادسازه

ماهی ک ای یو ای داشتم دکتر از این آمپول تجویز کرده بود برام

ن عزیز آزاد سازی نیس

سوال های مرتبط

پریسا پریسا قصد بارداری
چشم انتظار🥺 چشم انتظار🥺 قصد بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته هفدهم بارداری
مامان ماهورمهیار🩷🩵 مامان ماهورمهیار🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد