سلام دکتر فیض برای زایمان طبیعی چطوره؟

۴ پاسخ

دکتر خوب ومهربون ودلسوزیه من پیشش سزارین شدم

مامانم 3 تا بچه هاشو پیش دکتر فیض بدنیا اورده و میگه خیلی خوبو دلسوزه.
من میخواستم برم پیشش بگم منو خودت بدنیا اوردی بچهمم خودت بدنیا بیار😂😂ولی رفتم پیش موهبتی

دکتر موهبتی شنیدم خوبه این دکتر که گفتین نمیشناسم

کی هس؟😂

سوال های مرتبط

مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان ◉✿𝕯𝖆𝖗𝖞𝖆✿◉ مامان ◉✿𝕯𝖆𝖗𝖞𝖆✿◉ هفته بیست‌ونهم بارداری