خانوما یی ک دوبار زایمان طبیعی داشتین دومی راحت بود؟؟؟؟

۳ پاسخ

بله توی ۳ساعت وبادردخیلی کمی زایمان کردم

بله خیلی راحت تر بود من دومی رو خیلی زود و با دزد کمتری زایمان کردم

سوال منم هست

سوال های مرتبط