چیپس و ماست موسیر در ماه اول خطرناکه؟

۱۱ پاسخ

نه چه خطری
فقط زیاده روی نکن

مراعات کن عزیزم ولی کم بخور

چه خوب میتونید بخورید من هفته ششمم و هیچی نمیتونم بخورم همه رو استفراغ میکنم ب ۶ هم هییییچ اثری روم نداره

منم هر روز میخورم 😋😋

نه اگه تنها بخوری🫣

ماست و موسیر رو نخور چون موسیر و سیر خیلی گرمه

منک ماست موسیر خوردم هیچیم نشده

چه خطرناکی جیگر بخور نوش جونت گوشت بشه تن نینیت هیچی ضرر نداره برات گلم فقط تو چیزی زیاده روی نکن و چیزای هله هوله رو در حد رفع هوس میل کن

نخوری بهتره تا ۳ماه اول

بخور بابا

من ی دوهفته پیش چیپس نمکی ماست موسیر خوردم البته در کنارش پیتزا همبر زغالیم خوردم انقد حالم بد شد فک کنم فرداش ماست موسیر بی ادبی بالا نیاوردم🤣

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان فندق🤱♥️ مامان فندق🤱♥️ هفته یازدهم بارداری
مامان مامان گل پسری مامان مامان گل پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علیسان🧿💙 مامان علیسان🧿💙 ۶ ماهگی
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی