۴ پاسخ

چرا نتونی بخوری؟

اره عزیزم نوش جونت بخور
سخت نگیر همه چی بخور زیاده روی نکن فقط

الهی بگردم چنتا بخور نوش جوونت بشه فقط زیاد نخور درحد هوس چون ضرر داره

😂😂😂نه فقط کچاپ

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان فندق🤱♥️ مامان فندق🤱♥️ هفته یازدهم بارداری