ن برو دکتر واا
حتما فردا با دکترت درمیون بزار برو معاینت کنه
یه دکتر برو بنظرم
نه اصلا برو دکتر حتما
ن باید ب دکترت بگی
تو هفته شما فکر نکنم عادی باشه
عزیزم میدونم خیلی گذشته از این پیام، منم فردا وارد هفته ۲۴ میشم،یکم لکه بینی بدون درد دارم.. تو علائم این هفته گهواره دیدم عادیه، تعطیلاتم هست دکتر درست حسابی نیست..
شما اوکی بود شرایطت؟
نه عادی نیست به دکتر بگو شیاف و استراحت میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.