۳ پاسخ

نه نداره
موند ایشالا شش سالگی
آزمایش هم اگه وزن وقدش نرمال بود احتیاج نداره اینو دکتر بهم گفت

نه واکسن نداره
باید پزشک ببینه اگه احتیاج بود میگه چکاب بدی

نه فقط چکاپ قد و وزن

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۲ سالگی
مامان شهریار مامان شهریار ۲ سالگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۲ سالگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۳ سالگی
مامان روژان مامان روژان ۲ سالگی