سلام خانما برای گلو درد چی بخورم خوبه؟

۹ پاسخ

آب لیمو عسل،آب نمک قرقر کن

هیچی تاثیر نداره رو من یه هفتس اسیرم

آب نمک با یکم سرکه سیب قرقره کن عالیه.

عسل اب لیمو گرم ... شلغم

اب نمک قرقره کن
با وازلین چرب کن ترکیباب ولرم، اب لیمو و عسلم خوبه اگه تو بارداری مشکل نداشته باشه

اب نمک قرقره کن،ابلیمو وعسل و ابجوش بخور

یکم ابلیمو هم بریز داخلش

ببین عسل با یکم زنجبیل با اب داغ حل کن خیلی خوبه واقا من ک راضی بودم گلو دردم خوب شذ ابریزش بینی ام هم تموم شد اصلا

شلغم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🧑‍🍼 مامان فسقلی🧑‍🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقل💕 مامان فسقل💕 روزهای ابتدایی تولد