سلام شربت سیتریزین برا چیه

۴ پاسخ

راستی حواست باشه که زیادیش بده و خواب اوره بدون نسخه نده

گلم برای حساسیت هستش

حساسیت و ابریزش بینی عزیزم

براحساسیت وابرریزش بینی. سرماخوردگی

سوال های مرتبط

مامان میران و میراث مامان میران و میراث ۱۳ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۲ ماهگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان آرن مامان آرن ۱ سالگی
مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۱ سالگی