مامانا
شیردوش دستی لازم میشه بخرم؟

۱۱ پاسخ

اره حتما
برقی ها بهترن ولی
من هم دستی هم برقی خریدم هردو هم استفاده شد

ارع یدونه دستی بگیر برای بیمارستان

خودتون ک ب بچه شیربدی بچه مک میزنه لازم نیست بدوشی .اگه سینه تم بلد نبود قشنگ بگیره ی رابط سینه بگیر ک براش راحتتره

من اصلا نخریدم گفتم ببینم اگه نیاز شد بخرم

اررعععع حتما بگیر همون دستی ساده ها اوکیه

منم دستی گرفتم برند فیبروز

اره باید داشته باشی بنظرم چون میگن روز اول ادم شیر نداره باید با شیر دوش هی بدوشی شیر بیاد داخل سینه

من دستی گرفتم‌

من گرفتم خوبه

من گرفتم یدونه دستی

من برقی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل🍯🧸 مامان قندعسل🍯🧸 ۱۴ ماهگی
مامان دلوین و دلانا🥰👼🏻 مامان دلوین و دلانا🥰👼🏻 ۳ ماهگی
مامان مو طلاییم مامان مو طلاییم ۱۳ ماهگی