سلام مامانا
شیردوش چ مدلی بگیرم خوبه؟

۷ پاسخ

برقی فیلیپس اونت گرفتم
دستی رو هیشکی راضی نبود 🤷🏻‍♀️🫠

من سر بچه ی اولم دستیشو گرفتم راضی بودم الآنم میخام دستیشو بگیرم

دوست من هر دو مدلش رو داشت. میگفت دستی به درد نمیخوره و سینه مادر رو اذیت میکنه و مثل اسباب بازی میمونه ولی برقی خیلی راحت تره.

اگه بودجه شو داری شیردوش برقی بگیر
اگه نه هیچی نگیر. شیردوش دستی سینه رو زخم میکنه. بعدا اگه خواستی شیرتو بدوشی هم باید با دست بدوشی نه شیردوش

من دستی این مدلی دارم سر دوتا بچم استفاده کردم راضیم ازش

تصویر

من فعلادستی گرفتم ببینم میتونم باهاش ارتباط بگیرم اصن.شایدم شیرم راحت اومد گفتم الکی هزینه برقی نکنم

دستی.

سوال های مرتبط

مامان جانا و آریا مامان جانا و آریا ۵ ماهگی
مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان شکوفه سیب🌸 مامان شکوفه سیب🌸 هفته سی‌ویکم بارداری