سلام دوستان شما چند هفته رفتین تشکیل پرونده

۳ پاسخ

اگه دکتر منظورتون، وارد هفته ۸ که شدم‌. برام مکمل و سونو تشکیل قلب ( برای یک هفته بعدش) نوشت. اگه بهداشت منظورتون که من اصلا بهداشت رو قبول ندارم ولی دکترم گفته باید برم حتما پرونده تشکیل بدم.🫠

من هنور نرفتم خودم فولیک اسید و ویتامین دی گرفتم میخورم هرموقع سونو تشکیل قلب دادم با اون میرم برا تشکیل پرونده

من ۵ هفته بودم رفتم بهم دارو داد

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان زهرا سادات مامان زهرا سادات هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی