خانما بچم همش خودشو ی طرف سفت میکنه طبیعیه؟

۵ پاسخ

منم انقدخودشو سفت میکنه
بعد تکونم میخوره دردم میگیره
ولی قلقلک میدم شکممو یا دست میارم ماساژمیدم ول میکنه
دکترم گفت مشکلی نداره

اره عزیزم کون مبارکشونو میکنن یه طرف🤣🤣

اره طبیعیه همین سفت کردنا خودش فک کنم تکون محسوب بشه

مال منم اینجوریه
نمیدونم این سفت کردن بچه رو هم باید جز انقباض حساب کنم یا نه

واسه منم همینه…میگم تکوناش به نسبت چند هفته پیش کم شده طبیعیه؟

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۵ ماهگی
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۲ ماهگی