۶ پاسخ

من دیروز پرونده سونو حاملگی اولمو نگاه کردم دیدم سونو ان تی ۱۲هفته و پنج روز رفتم ولی برای این حاملگیم ۱۲هفته و سه روز وقت گرفتم

من یازده هفته و ۴ روزمه

دو روز دیگه نمیتونی صبر کنی ۱۲ هفتت بشه بعد بری

منم یازدع هفته و 4 روز رفتم بعذ فعمبدم، 12 هفته و یک روزمه😂

منم یازدع هفته ۳ روز رفتم

الان خوبه دیگ موقشه برو

سوال های مرتبط

مامان ایراندخت👧🏻❤️ مامان ایراندخت👧🏻❤️ هفته بیستم بارداری
مامان جاوید💙 مامان جاوید💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علی💙شهرزاد💓 مامان علی💙شهرزاد💓 هفته پانزدهم بارداری