مامانای گل میشه ازمایشمو ببینید بگید اوکیه یا ن؟

تصویر
۸ پاسخ

خوبه

خوبه همچی‌ خداروشکر ریسکت هم خوبه

منم خیلی ترسیدم اول گریه میکردم اینا ولی ریسکمون کمه فقط یه ازمایش غربالگری دوم میدی زیر ۲۵۰ خطره

منم مثل تو بود غربالگری مرحله دوم نوشت خوب بود

عزیزم معمولا ،ریسک یک به ۳۰۰ اینا رو میگن باید دقیقتر بررسی بشه
مال شما بررسی نمیخواد احتمالا سونوی انومالی رو که همه انجام میدن رو شما هم انجام میدی

چرا خوبه که

ریسکت یک به ۸۶۵
خوبه به نظرم
مال من یک به ۷۶۵۰ بود

تاجایی که دیدم ریسکت پایینه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان آدریان مامان آدریان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان نفس 🩷🩵نیکان مامان نفس 🩷🩵نیکان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری