۵ پاسخ

خوبه صفحه بعدیشم بذار

عزیزم همه چی خوبه

طول سرویکس تو ننوشته چند بود؟
در ظاهر که همه چیزو زده نرمال و عالیه بازم باید به دکترت ی نون بدی

عزیزم من خوندم طبیعیه بنظرم حالا باز باید پزشکتون ببینه نظر قطعی بده

خوبه همچی به نظرم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رادین مامان رادین ۶ ماهگی
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان آریا💙 مامان آریا💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسرم عمرم 🩵 مامان پسرم عمرم 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری