۸ پاسخ

من تازه سه هفتم تموم شداولی روزچهارهفتم .من ۴روزبعداقدامم دارم ازدردکمروزیرشکم میمیرم تایکم کارمیکنم .درازکه میکشم به پشت بدترم فقط به پهلوچپ درازکشم خوب خوبم

منم همینطورم😐

طبیعیه نگران نباش
یکم کار کن یکم استراحت

بابا ازاولش معلومه ما اینجوری هستیم تا آخرش همین طور هستیم

من، بیشتر حس میکنم ستون فقراتم درد میگیره ولی دیشب درد پریودی خفیف داشتم

عزیزم من ۶ هفته م با یه ذره کار کمر درد میشم

وای من .جونم در میاد

من کمر درد و دل درد
تا یکم کار میکنم اذیت میشم
زیاد ام بشینم و بخوابم هم باز کمر درد 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلییی مامان تو دلییی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفسیییییی
عششششقم مامان نفسیییییی عششششقم هفته چهاردهم بارداری
مامان فرفری 🩵 مامان فرفری 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری