خانوم های هم هفته من کیا روزه میگیرن

۸ پاسخ

سه ماهه اول اصلا نباید بگیری

مگه خانم باردار روزه میگیره؟!
من تا حالا ن دیدم ن شنیدم

اصلا گرسنگی ت بارداری خوب نیس سیستم عصبی بچه آسیب می‌بینه و خون رسانی بهش خوب انجام نمیشه

میگن نباید بگیرین خطرناکه

من دیروز دکتر بودم گفت اصلا نباید بگیری چون همه چی بچه در حال شکل گیری هست نباید گرسنه تشنه بمونی

سه ماه اول بارداری سه ماه طلاییه بارداریه و روزه گرفتن ممنوعه یعنی تا آخر ماه چهارم (تقریباً) اصلا نباید گرسنگی بکشی چیزی که دکتر زنان و مامای بهداشت میگه فقط تو ماه پنج و شیش اونم با شرایطی

روزه برای زن باردار واجب نیست که

فک نکنم کسی بگیره البته هستن یه سریا ولی به بچه ظلم میشه گنا داره

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری