۱۳ پاسخ

رسیدنم ب ماه ششم مبارک 😍🥰
دختر قشنگم 😍❤
قند روزهای تلخم 😍
این روزها که فعالیتت زیادتر شده 💖
باهر تکونت از سر ذوق 🫠
دست از هرکاری برمیدارم و با عشق نگاهت میکنم وباهات صحبت میکنم🥰
و از داشتنت لذت میبرم😍
و چقدر خوبه ک وارد زندگیمون شدی
خدا نصیب چشم انتظارا بکنه و دامنشون سبز بشه انشاالله 🙏❤
بماند ب یادگاری 1404/08/14

تصویر

گلم طبیعی دو‌قلو‌ حامله شدی؟یا ای وی اف کردی؟

همسانن؟

عزیزم احتمال داد؟

اره 18هفته میگیرن من رفتم دادم

اوخی😍خدا حفظشون کنه عزیزم... از اولین سونوت معلوم بود دوقلواند؟

از کی فهمیدی دوقولو داری؟

۱۱هفته و چند روزی🥰

برا منو ان تی گفت
همون درست بود

خوش به حالت دوقلو داری اینقدر دوست دارم دوقلو خیلی باحاله انشاءالله هرچی هستن سالم و سلامت زیر سایه پدرو مادر .وآقا امام زمان

ماشاءالله❤️

نمیدونی چقدر طول میکشه تا سنو آنومالی 😑 انگار صدسال واسه من گذشته 😑😑 هنوز سه هفته دیگه باید برم تا ببینم جنسیت چیه

عکس ان تی باید یاشا

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سلنا مامان سلنا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان رستاودوقلوها🧿 مامان رستاودوقلوها🧿 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی