مامانا واسه نفخ نوزاد چی میدین؟

۵ پاسخ

کراوی مکسیچر عالیههههه عالییییی

قطره دایمیتیکون

من کولیکز میدم و خوب بوده،دکتر کولیک اید نوشت و اصلا تاثیری نداشت

قطره

خودم رازیانه دم میکنم میخورم‌

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان نفس کوچولو مامان نفس کوچولو ۳ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۱ ماهگی
مامان آرتین🥰آیلین مامان آرتین🥰آیلین ۱ ماهگی